[OSM-talk-nl] NL tileserver updates

Ben Laenen benlaenen at gmail.com
Mon Apr 27 11:29:35 UTC 2009

On Monday 27 April 2009, ldp at xs4all.nl wrote:

> Gelukkig compileren we zelf, zodat we makkelijker en sneller bij
> kunnen blijven, zonder van derden en hun RPM'etjes afhankelijk te
> zijn. :p

Je bent toch niet alles aan het compileren à la Linux From Scratch hoop
ik? Dat je de programma's die nodig zijn om te renderen compileert daar
kan ik inkomen, maar al de rest compileren is voor niets nodig, en zal
het onderhoud over langere tijd compleet ondoenbaar maken (tenzij je
iemand hebt die daar full time mee kan bezig zijn misschien)...

Ben