[OSM-talk-nl] Amsterdamers (en anderen) wij hebben u nodig; Haltes

Lambert Carsten lhc.osm at solcon.nl
Tue Aug 11 10:33:09 UTC 2009

On Friday 07 August 2009 20:36:12 Stefan de Konink wrote:

> De wiki :)
Stefan kun je een fatsoenlijke link geven want ik zie nergens* een
mogelijkheid om foto's voor openstreetphoto te uploaden.

Is het handig om bijvoorbeeld 'haltes' in de naam op te nemen?

Lambert

*) m.u.v. de plaatjes voor op de wiki zelf:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Special:Upload
maar die accepteert maximaal 2Mb. Ik doe natuurlijk zowiezo alles op hoogste
resolute (7megapixel momenteel) en dat lijkt mij vooral voor de tabellen wel
nodig ervanuitgaande dat je een ocr programma erop los wil laten.