[OSM-talk-nl] mijn.openstreetmap.nl: snel en simpel een kaart op je website

Roeland Douma unix at rullzer.com
Thu Aug 13 17:26:25 UTC 2009

Frank,

Dank je wel :)

Over de schaalbar/zoombar zat ik ook nog te denken. Maar dan zou ik dus een
appart voorbeeld iets moeten hebben. Want die zitten er nu nog niet op
standaard (omdat de meeste mensen gewoon een kaartje willen van hier zit ik op
het industrieterrein o.i.d.)

De initiele hoogte komt inderdaad niet overheen. Hier moet ik nog even iets
aan doen (wat javascript magic) maar staat op het lijstje dus!

Denk dat dat probleem meer bij IE7 ligt. Maar ik zal kijken of ik hier iets
over kan vinden. Maar als het in basis wel werkt dan is de nood iets minder
hoog.

Groet,
--Roeland