[OSM-talk-nl] De blog komt weer tot leven, wie schrijft er een stukje volgende week?

Stefan de Konink stefan at konink.de
Sat Aug 15 02:39:23 BST 2009

Hoi Allen!

Het mag duidelijk zijn dat Roeland een goede aanloop heeft genomen om de
OSM blog weer leven in te blazen. Ik heb ook wel wat ideeën te over om
over te schrijven, maar je kunt niet iedere week over Falkplan-Andes
schrijven. Uiteraard heb ik inmiddels nieuw materiaal "Drs. Katja"
bijvoorbeeld.

Maar goed, ik ben hier niet gekomen om alleen een beetje de blog te
vullen omdat Ante het hier dood vindt raken. Dus wie helpt er naast Bas
de Lange nog meer mee om zijn map avonturen en spilsels met de Nederland
en Vlaanderen te delen? Mijn doel zou toch wel zijn om eens per twee
dagen minimaal wat nieuwe content te hebben.

Even excuses debunken:

* Maar ik ben helemaal niet creatief :|

  Daarvoor hebben we Milo hier rondlopen, vraag hem om een idee voer
  het uit en blog er over.

* Maar ik kan helemaal niets uitvoeren :|

  Er moeten nog zo'n 600 bushaltes in Amsterdam worden getagged,
  daar kun je vast wel wel een blog aan vullen.

* Ik woon niet in Amsterdam :|

  Ok! Meer reden om te bloggen, immers we weten buiten Amsterdam niets
  van de wereld, dus laat je mapping avonturen in Sneek zien ofzo.

* Maar dat is toch totaal oninteressant?

  Nou als nog veertien mensen dat zeggen hebben we dus iedere twee dagen
  een leuke feuilleton met de Mapping avonturen in....

* Ik heb geen loginnaam!

  Daar kun je mij of Roeland voor mailen.

* Wordpress bah!

  Neem contact op met de stuurloze IRC werkgroep 'de nieuwe osm site'
  het doel van de werkgroep is tot een technische oplossing te komen
  voor het fenomeen openstreetmap.nl; ze kunnen vast nog een designer
  of stuurlui gebruiken.

Stefan