[OSM-talk-nl] webpagina

Lambert Carsten lhc.osm at solcon.nl
Sun Aug 16 08:47:07 UTC 2009

Hoi,

Ik mis op openstreetmap.nl links naar de Nederlandse tile server.
<http://tile.openstreetmap.nl>

Is daar een reden voor?
(sorry als dit reeds besproken is hier, ik kan mij dit punt niet herinneren)

Laatst vroeg iemand mij waarom ik die bushaltes fotografeerde  en na uitleg
was mijn advies om naar openstreetmap.nl te gaan omdat daar alles te vinden
zou zijn. Achteraf twijfel ik of dat een goed advies was. Zelfs een link naar
openstreetmap.org ontbreekt.

'Kan ik een route plannen?' zou niet alleen naar Yournavigation moeten wijzen
maar ook naar Openrouteservice en Cloudmade vind ik.
Ik kan mij voorstellen dat wij niet naar de hele wereld willen linken en meer
specifiek willen richten op de Nederlandse projecten, maar dan moet er op
zijn minst een link naar www.openstreetmap.org

mvg

Lambert Carsten