[OSM-talk-nl] webpagina

Lambert Carsten lhc.osm at solcon.nl
Sun Aug 16 10:31:35 BST 2009

On Sunday 16 August 2009 11:03:54 Frank Fesevur wrote:

> Je moet op het OSM logo rechtsonder klikken, maar ik vind het ook niet
> de meest logische plek. Gewoon op Nederland klikken lijkt mij
> logischer en een linkje in het lijstje zou ook niet verkeerd zijn.
O.K. bedankt! Had ik niet gezien.

Doet mij een beetje denken aan Myst (computer spel). Dan moest je overal met
je muis overheen om aan het icoontje te zien of daar 'iets' zit.  :)

Kan daar niet op zijn minst een 'tool tip' komen met "De Kaart" of zoiets?

Ik wist die tileserver zo al te vinden natuurlijk. Volgens mij is dit te
onduidelijk. Ik wil graag mensen die alleen Google maps en TomTom kennen een
webadres kunnen geven. Voor niet nederlands sprekenden is dat natuurlijk
openstreetmap.org. Voor Nederlanders weet ik het nu niet meer. De (duidelijk
zichtbare) links wekken volgens mij de indruk dat openstreetmap zich alleen
richt op kleine doelgroepen (garmin, wandelaars, ontwikkelaars enz.).

Lambert Carsten