[OSM-talk-nl] Google Summer of Code 2009 - signFinder.

Sebastiaan Lampo sebastiaan.lampo at gmail.com
Thu Aug 20 14:17:51 BST 2009

Hoi,

klinkt fantastisch. Als volgende projectje....

Zou dit ook met paaltjes voor bushaltes kunnen?
Ik ben bezig om de bushaltes in Gent, Belgie in te voeren in OSM. Telkens in
mijn dictafoon inspreken wat de haltenaam is blijft echter omslachtig. Als
ik er een foto van kan nemen dan hebben we

- naam van de halte
- referentienummer van de bushalte
- tariferingszone
Voorbeeldschema: http://www.gentbrugge.be/Info/DeLijn/DeLijn5.htm

moeilijkheden: hier staat wel meer dan 1 stuk tekst op.
voordelen:
- het referentiebord is steeds hetzelfde
- de tekst voor elk van de bovenstaande velden staat steeds op dezelfde
plaats binnen het referentiekader
- referentienummer zijn minder mogelijke karakters, want is steeds numeriek.

ik kan mijn foto's voorzien van GPS coordinaten, maar niet van een richting.

Als je interesse hebt dan zet ik wel wat foto's online.
Hartelijk bedankt!

Groeten,

Sebastiaan