[OSM-talk-nl] OSM Foundation bestuur

Lambertus osm at na1400.info
Mon Aug 24 09:15:04 UTC 2009

Ik vond het voorstel op een andere mailinglijst: dat iedereen met een
significante bijdrage automatisch lid is van de OSMF. De drempel tot lid
worden is dan lager, alleen mensen die écht interesse voor OSM hebben
betrek je op deze manier, mensen zonder de financiele middelen kunnen
dan ook hun stem laten gelden (bijv. 3e wereld landen). De verkiezing
zal dan democratischer zijn dan wanneer 240 betalende stemmen van de
150.000 geregistreerde gebruikers hun invloed uitoefenen.

Misschien dat Henk zich hiervoor kan inzetten?