[OSM-talk-nl] Routering met waypoints toegevoegd aan YOURS

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Tue Aug 25 20:45:13 BST 2009

ik wil niet al te negatief klinken maar waarom nieuwe features toevoegen
terwijl de basis functionaliteit zelden werkt?

ik probeer af en toe weer eens een route te plannen maar 9 van de 10 keer
blijft het hangen op de Namefinder service. nu net ook weer...

is daar niets anders voor te verzinnen?

groet,
floris