[OSM-talk-nl] Routering met waypoints toegevoegd aan YOURS

Philip Homburg pch-osm-talknl at u-1.phicoh.com
Tue Aug 25 20:50:59 BST 2009

In your letter dated Tue, 25 Aug 2009 21:45:13 +0200 (CEST) you wrote:
>ik wil niet al te negatief klinken maar waarom nieuwe features toevoegen
>terwijl de basis functionaliteit zelden werkt?
>
>ik probeer af en toe weer eens een route te plannen maar 9 van de 10 keer
>blijft het hangen op de Namefinder service. nu net ook weer...
>
>is daar niets anders voor te verzinnen?

Waarschijnlijk wel. Maar omdat OSM geen goed werkende namefinder service heeft,
gebruik ik die niet, en had het bij mij dus ook geen prioriteit.

Ik had wel behoefte aan via's dus die heb ik gebouwd.

Als jij graag een namefinder service wilt, probeer dan mensen zo gek te
krijgen dat ze daar wat mee doen.