[OSM-talk-nl] Routering met waypoints toegevoegd aan YOURS

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen g.gremmen at cetest.nl
Thu Aug 27 13:27:54 UTC 2009

Dank je Philip,

dat met dat klikken op de button, dat werkte bij mij
net niet, misschien omdat ik al een route had staan, en
de waypoint wilde toevoegen ?? Ik kijk nog
wel of ik dat kan reproduceren.

Regards,

Ing. Gert Gremmen

g.gremmen at cetest.nl
www.cetest.nl

Kiotoweg 363
3047 BG Rotterdam
T 31(0)104152426
F 31(0)104154953

 Before printing, think about the environment.