[OSM-talk-nl] Reminder; dev.openstreetmap.nl (oude www)

Roeland Douma unix at rullzer.com
Fri Aug 28 08:03:36 UTC 2009

Er is documentatie van. (Ik heb dit ooit eens opgezet aan de hand van een wiki
pagina). Echter. Het vreet ruimte en redelijk wat resources als ik mij het
goed herinner. Het lijkt mij dus niet een al te strak plan dit gewoon op de
productie server te knallen.

Echter ik wil er best een avondje aan besteden om het op de nieuwe dev weer up
te krijgen.

Groet,
--Roeland