[OSM-talk-nl] milieupark

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Mon Aug 31 09:15:07 BST 2009

Floris Looijesteijn wrote:
> het is wat werk maar bijvoorbeeld als volgt:
>
> amenity=recycling
> recycling:paper=yes
> recycling:clothes=yes
> recycling:glass_bottles=yes
>
> zie voor meer recyclables:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Recycling
>
> ik vul ze altijd zo compleet mogelijk in maar wat mij betreft niet per
> bak. dus alles op 1 node.

Voor bijelkaar staande bakken (glasbak, papierbak, plasticbak) vind ik één
node ook voldoende. Als het echt een milieupark is (dus een terrein met
verschillende bakken zoals hier [1]), dan zou ik er een area van maken. En dan
de tags dus op de area (of op één node in dat area).

[1] <http://www.margraten.nl/20060912T134506D1/gemmarg/gfx1/ZimpjymHowE.jpeg>