[OSM-talk-nl] kerst / nieuwjaarsborrel?

Henk Hoff toffehoff at gmail.com
Sun Dec 20 20:36:10 UTC 2009

Als het interessant is wil ik jullie dan graag even bij praten over de
licentie wijziging en andersoortige zaken (bijvoorbeeld een local chapter
van OpenStreetMap).
... Maar ja, vrijdag de 8e gaat me niet lukken.... ... dus wanneer het de
10e wordt .....

Gr,
Henk

Op 20 december 2009 19:42 schreef Henk Hoff <toffehoff at gmail.com> het