[OSM-talk-nl] Kiss & ride

Freek freek_osm at vanwal.nl
Mon Dec 28 11:30:00 UTC 2009

On Monday 28 December 2009 12:11:58 Freek Dijkstra wrote:
> Is het trouwens een mogelijk om aan te geven waar de "kiss & ride"
> plaats is? Deze is namelijk pas verplaatst van de oost- naar de westkant
> van station Breukelen.

Kan daar zo even geen tag voor vinden (en tagwatch is down), maar in de stijl
van de park_ride tag ( http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Parking#Tags ) zou
ik kiss_ride=yes voorstellen (het is een soort parkeerplaats, toch?).
Eigenlijk mis ik ook een standaard om aan te geven hoe lang je ergens mag
parkeren, dat zou hier misschien ook helpen (ik weet niet of er een formele
maximale zoen-duur is voor zulke parkeerplaatsen...).

--
Freek