[OSM-talk-nl] Licentie veranderingen

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Wed Feb 11 15:30:00 UTC 2009

Een week lijkt me inderdaad nog al kort door de bocht. Leuk voor alle
mensen die dan net op vakantie zijn.

Maar heb je dan een 'indicatie' dat dit binnenkort staat te gebeuren?

Volgens mij loopt het al jaren, het laatste dat ik er over gehoord heb is
dat er een rechtenexpert/advocaat (liep dat niet via de FSF?) naar zou
gaan kijken.

Ik ben er niet helemaal in thuis maar denk dat CC-BY-SA het professioneel
gebruik door bedrijven op dit moment tegenhoudt dus ik sta zeker open voor
verandering. Maar dat moet weloverwogen verandering zijn.

Floris.