[OSM-talk-nl] server status

Roeland Douma unix at rullzer.com
Wed Feb 11 23:24:28 UTC 2009

Plannen is een groot woord he. Het lag in de planning/stond op het todo
lijstje is dat ook goed?

Maar we renderen weer. Er zal helemaal naar een nieuw postgres versie moeten
worden geupgrade. Opzich geen probleem maar deze zit nog niet in de centos
repo's dus dat wordt zelf compilen. Kortom binnenkort meer (hoop ik).

Groet,
--Roeland