[OSM-talk-nl] Licentie veranderingen

Stefan de Konink stefan at konink.de
Sat Feb 14 13:39:48 UTC 2009

Gert Gremmen wrote:
> Maar aan een OSM-NL hebben we niks.

Ik heb het niet over NL-only gehad.

> Laten we wel proberen e.a. op Internationaal
> niveau, inclusief alle Internationale OSM contributors
> mee te krijgen.

Dat kan alleen als de OSMF de 'nee'-adviseurs ook een mogelijkheid geven
de 'niet'-mailinglist/forum/wiki addicts te berijken. Als je Henks
reactie nu leest gaat de OSMF een mailtje sturen hoe goed de licentie
wel niet is, met een paar linkjes er bij. Wat mij betreft zouden in het
zelfde mailtje ook de negatieve aspecten moeten komen te staan.

> Ik voorzie een goede merge van beide databases, als
> iedereen de tijd heeft om met beide licenties
> te werken/kennisnemen.

Als de uiteindelijke database licentie minder restricties heeft, kan
deze altijd in een CC-BY-SA database worden geimporteerd.

Stefan