[OSM-talk-nl] fuel;parking

Lambertus osm at na1400.info
Sun Feb 22 11:00:10 UTC 2009

Bij mijn beste weten is het in OSM altijd al mogelijk geweest om per
value meerdere onderdelen op te geven en deze te scheiden met een ';'.
Voorbeeldje, Thialf stadion in Heerenveen zou je kunnen taggen met:

sport=skating;ice_hockey

Niet dat het uitmaakt, maar dat JOSM het niet goed laat zien, soit. Doen
de andere renderers het wel?

Zie ook de FAQ:
<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/FAQ#What_shall_I_do_for_roads_that_have_multiple_values_for_a_tag.3F>