[OSM-talk-nl] lagedijk Noord-Holland

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Wed Feb 25 12:57:34 UTC 2009

Ik rij daar vrij vaak (ben in de buurt geboren) en het is een autoweg, dus
volgens mij trunk.

Je bent misschien in de war met de N9, die er aan het begin vlak langs
loopt, dat is inderdaad een primary (alhoewel daar veel meer verkeer over
gaat).

Het is daar inderdaad 100km/h tot aan Anna Paulowna. Dat is al jaren zo en
ik hoop dat het ook zo blijft, het is namelijk een erg fijne weg en sinds
de rotondes bij de kruizingen ook veilig.

Groet,
Floris