[OSM-talk-nl] Standaard shop = department_store

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Sun Jan 4 00:57:24 UTC 2009

2009/1/3 Floris Looijesteijn <osm at floris.nu>

> Eerste drie ben ik het zeker mee eens, klopt ook met de wikipedia
> beschrijving: department store linkt naar warenhuis.
>
> Blokker is toch wel een twijfelgeval wat mij betreft. Ze hebben er wel van
> alles maar het is toch echt veel kleiner dan bijv. een Hema.
>
> Maar zolang er geen betere tag is lijkt me het prima zo.

Ik vind de Blokker zeker geen 'department store'. Een department store is
een warenhuis. Een Blokker is een categorie op zich, waar we misschien een
naam voor moeten verzinnen (samen met de Marskramer en misschien nog 1 of
twee van dat soort winkels).

--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/