[OSM-talk-nl] Reliwiki

Stefan de Konink stefan at konink.de
Mon Jan 5 02:07:55 UTC 2009

Maarten Deen wrote:
> Het zou toch geweldig zijn als wij door hun database meer kerken e.d. op de
> kaart kunnen krijgen. En vice versa. Is het het proberen waard?

Tuurlijk :) Gewoon mailen :)

Laat zien welke gebouwen wij hebben, dat we eventueel bron relaties naar
hun site kunnen maken. (En als er echt een paar mensen aan de slag gaan
vast ook wel een klikbare map).

Even directe CC;

Milo/Rubke; een seconde geleden bedacht ik me wat. In OpenLayers kun je
fantastische lagen maken enzo. Zou je ook zo iets simpels kunnen maken
als een ouderwetse simpele 'image map'. Dat mag ook heel nieuwerwets met
javascript...

Ik zat dus te denken. Stel dat je de klikbare laag activeert en je klikt
op een bepaald stukje kaart (dat een tile is en niet specifiek een een
object) dat er onder de motorkap toch een 'doorzichtig' object is waar
je op kunt klikken, met als doel bijvoorbeeld direct naar de site van
een bedrijf, kerk of bron vermelding te gaan?

Stefan