[OSM-talk-nl] Wat in Amsterdam te mappen (State of the map)

Roeland Douma unix at rullzer.com
Mon Jan 12 21:53:21 UTC 2009

Prima idee!
Ook leuk als we dan live POI maps kunnen renderen. Dat is iets wat we toch al
willen dus die kan enkel extra stimulans geven.

Verder kan het nog leuk zijn om de verschillende rondvaarten door de grachten
te mappen. Als routes dan natuurlijk.

Of:
* Alle fiets verhuurders.
* Restaurants
* Standbeelden (? hebben we daar tags voor?)

--Roeland