[OSM-talk-nl] uitnodiginstext nieuwjaarsborrel

Bas de Lange bas at softwarefreedom.nl
Wed Jan 14 18:47:42 UTC 2009

Dank Floris,

De Nederlandse OpenStreetMap.nl is nog even bijgewerkt met wat
bijwerkingen van het programma. Mensen zijn welkom vanaf 14:00 uur voor
de mapping-party of fotosafari, of voor een rondleiding over de Wallen.
Er worden bijzonder veel Wikipedianen verwacht, zou fijn zijn als er wat
OSM'ers met hun OSM-gps de Wikipedianen leren mappen.

In de spelregels is Martijn van Exel's POI-vraag (wat in Adam te mappen)
verwerkt.

--
Met vriendelijke groet,

Bas de Lange

06 - 166 26 950

Software Freedom Day Nederland
hoofdorganisator
http://nl.youtube.com/watch?v=y0_KiVdIOtc

"Bringing freedom to a street near you!"
http://www.softwarefreedom.nl