[OSM-talk-nl] fietsroute

YRS java01 at hccnet.nl
Thu Jan 15 21:49:10 UTC 2009

Ben Laenen schreef:

> Ik weet niet echt waar je dat hebt gelezen, maar je mag gerust delen van
> routes ingeven hoor, iemand anders of jezelf kan het later wel
> aanvullen.
>
> Een geluk ook dat je de langeafstandsfietsroutes bijvoorbeeld niet in
> één trek moet ingeven :-)
>
> Ga wel eerst na of de route al is aangemaakt voor een ander stuk als het
> zo'n lange route is, zodat je jouw stuk daar kan aan toevoegen als dat
> zo is.
>
> Ben

Ik begrijp dat ik dit soort routes als relation zou moeten aanmaken. Wat
zou de beste manier zijn om te checken of deze relation al bestaat (voor
een ander stukje van de route) ? Laat me dat anders vragen: wie weet hoe
ik relations zou kunnen vinden met een bepaalde naam of met delen van
routes?

Vast dank voor de hulp,

Joris