[OSM-talk-nl] Openfietskaart.nl

Ronald stroet43 at zonnet.nl
Mon Jan 26 20:49:58 UTC 2009

Ik kijk met een half oog naar www.opencyclemap.org
Hier zie ik hoe de lange routes keurig voorzien zijn van de routenummer.
Ik zou het leuk vinden als dit ook zichtbaar zou zijn op
www.openfietskaart.nl
Ik was dan ook blij verast toen ik dit lf3 zag.
Welke mogelijkheden zijn hiervoor, of welke route moet hiervoor gevolgd
worden?
Of zijn er overwegingen om dit niet te doen?

Ronald