[OSM-talk-nl] www.Openfietskaart.nl geeft vreemde kleuren

Lennard ldp at xs4all.nl
Thu Jan 29 21:11:11 UTC 2009

Ronald wrote:
> Ik weet niet wat er verandert is bij www.openfietskaart.nl,
> maar de achtergrond is verandert in een vreemde kleur, dit geldt voor een
> aantal lagen:
> straten grijs
[...]
> Ik hoop dat iemand tijd vind om te kijken wat er aan de hand is.

Ik meen toch dat ik vanochtend al een seintje kreeg dat het weer goed
aangepast was. Oorzaak: nieuwe mapnik versie. Ik zie nu ook de stukken
die gisteravond jouw verschijnselen hadden, nu weer goed. Misschien
zitten er nog wat tiles in je browser cache. Zie je het nog steeds als
je de pagina herlaad (evt met CTRL+F5 of gelijkwaardige combinatie) ?

--
Lennard