[OSM-talk-nl] rss feeds voor forum postings en regio changes in osm

Rejo Zenger osm-talk-nl at subs.krikkit.nl
Thu Jul 2 11:48:45 UTC 2009

Hi,

Op het forum van OSM levert ""extern.php?action=new&type=RSS&fid=14" een
RSS feed van de nieuwe artikelen op (voor in dit geval het forum met ID
14). In de RSS feed zitten echter alleen de meta gegevens van de posts.
Vrij waardeloos. Is er ook een manier om de complete post in de RSS feed
te krijgen?

Is het verder mogelijk om een RSS feed te krijgen van de wijzigingen die
binnen OSM plaatsvinden in een bepaalde regio? Ik ben vrij goed op het
lopende van de dingen die er gebeuren in mijn wijk en ik kan dan ook
goed zien of wijzigingen in OSM correct en volledig zijn. Of niet. Van
alle manieren waarop je een notificatie zou kunnen krijgen is voor mij
een RSS feed het meest praktische.

--
Rejo Zenger . <rejo at zenger.nl> . 0x21DBEFD4 . <https://rejo.zenger.nl>
GPG encrypted e-mail prefered.