[OSM-talk-nl] Internationale Conferentie over Vrije Wegenkaart

Martijn van Exel mvexel at stateofthemap.org
Mon Jul 6 09:30:20 UTC 2009

Hoi Milo,

Die mogelijkheid hadden we inderdaad in eerste instantie niet
voorzien. We hebben ook al iemand anders gehad met het verzoek om een
dagkaart. Ik CC Henk - kunnen we iets organiseren? Het zal in elk
geval niet de helft van 75 euro worden - een deel van de prijs is
overhead.

Martijn

martijn van exel
http://schaaltreinen.nl/