[OSM-talk-nl] Openstreetphoto

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen g.gremmen at cetest.nl
Mon Jul 6 17:23:53 UTC 2009

Hallo Stefan et al,

Ik heb zoals je misschien weet heel veel foto's
die in dit project gebruikt kunnen worden.
Ze zijn allemaal in JOSM gebruikt om
te routen, en de coordinaten heb ik ooit
bepaald aan de hand van de tijdstamp met
de plug-in voor JOSM.

Heb je iets van gegevens hoe je nu de foto's kunt
Geotaggen, om ze in het openstreetfoto project te gebruiken ?

Het handigst zou zijn om de plugin zo te modificeren
dat deze de fotos allemaal zelf geotagged.

Ik heb de auteur wel eens gemailed, maar geen antwoord gehad.

Gert