[OSM-talk-nl] Potlach revisited

Jaap-Andre de Hoop j.dehoop at data-assist.nl
Sun Jul 12 08:36:19 UTC 2009

Aloha,

Sinds lange tijd heb ik weer wat met OSM gedaan (te druk met allerlei
andere zaken). Maar wat een verschil zeg de huidige potlach met de
potlach van 2 jaar (?) geleden... Werkt echt een stuk fijner. Ik heb nog
niet echt de neiging om JOSM (als dat er nog is) te downen, terwijl ik
dat toendertijd wel erg snel deed.

Achter de help knop zou het handig zijn om bij 'read more' een directe
link naar de mogelijke tags:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Map_Features

En ik weet niet of die pagina er is, maar een pagina met veel
voorkomende tags-vragen zou handig zijn (alhoewel dat is natuurlijk weer
erg landenspecifiek).

Groets,

Jaap-Andre, zitten toch wel rare dingen in de AND-data.