[OSM-talk-nl] Probleem met yournavigation

Andre Engels andreengels at gmail.com
Tue Jul 14 08:04:16 UTC 2009

Ik kom in de problemen als ik in Den Bosch met
http://yournavigation.org/ een route probeer te vinden. Het probleem
lijkt zich toe te spitsen op het kruispunt net ten zuiden van station
's Hertogenbosch Oost (Van Grobbendoncklaan/Buitensingel met
Aartshertogenlaan/Stadionlaan). Als ik in die buurt met de auto een
snelste route ga zoeken, krijg ik na een tijd wachten het bericht
en fiets- en wandelroutes worden wel gevonden, maar met gebruik van
vreemde omwegen om dit kruispunt maar te vermijden. Iemand weet wat er
aan de hand is? Heeft het te maken met de "bicycle=no; foot=no"s die
ik daar op diverse plaatsen heb geplant?

Overigens nog een vreemd geval: Een snelste autoroute van Tilburg naar
Oss van lengte 32764.9 km - met de auto naar het Ruhrgebied, en dan
met een raket of zo over Antarctica naar Den Bosch!?

André Engels, andreengels at gmail.com