[OSM-talk-nl] Welke Garmin

hans rood hansrood at xs4all.nl
Thu Jul 30 00:26:03 UTC 2009

Hallo straatmappers

Kunnen jullie me vertellen welke (Garmin)-GPS-apparaatjes voor mij
geschikt zijn?

- Ik wil de OSM kunnen gebruiken als voetganger en op de fiets (ik rijd
geen auto) en
 - Ik zou een bijdrage willen leveren aan het onderhoud van de map.

Ik beschik niet over een Windows-systeem, wel over enkele Linuxsystemen.

Ik heb lange lijsten GPS-tracers bestudeerd, die missen allemaal wel een
feature of zijn erg duur.

Maar welke features zijn noodzakelijk of er belangrijk om de OSM
onderweg comfortabel te kunnen gebruiken zonder te veel geld uit te
geven?, Met welke apparaten hebben jullie goede ervaringen?

Oh ja, kan je ook nog ergens zoń ding lenen om wat ervaring mee op te
doen?

groet

hansr