[OSM-talk-nl] Eerste Zeeuwse (Mappers) Babbelaar

Milo van der Linden milo at opengeo.nl
Mon Jun 1 10:28:10 UTC 2009

(Met dank aan Martijn van Exel!)

Ha allemaal, en de zeeuwen in het bijzonder:

Ik wil eens, in navolging van Floris' Stammtisch-discussie, samenkomen
met Zeeuwse mappers om gewoon wat te babbelen over Zeeuwse zaken:
* Een idee krijgen van wie waar bezig is
* Wat vinden we van de kaart van Zeeland?
* Zijn er 'mapping-speerpunten' waar we op kunnen / willen focussen?
* Wat voor ideeën leven er onder Zeeuwse (e.o.) mappers?
* Is er animo voor een talk-zeeland lijst?
Dat soort dingen. Een "Babbelaar" in goed Zeeuws. Als het aanslaat
kunnen we het vaker doen, en meer gerichte dingen gaan bespreken. Geen
mapping-party dus, niet gericht op nieuwe mappers, maar een soort
Mappers van de Ronde Tafel, met een biertje / sapje / kop thee, ergens
op een discussie-vriendelijke plek in de provincie.

Wat te denken van

	Eerste Zeeuwse (Mappers) Babbelaar
	Ergens in Juli, rond een uurtje of 20:00 (Skinkie is in Juli in onze provincie en zal met liefde zijn ongezouten meningen delen!)
	In Goes, Middelburg, Terneuzen, Sluis, Hulst of waar dan ook!

Laat even weten wat je vindt van het idee; mail mij terug!

Milo van der Linden
Secretaris Stichting OpenGeo
http://www.opengeo.nl