[OSM-talk-nl] Open Zeeuwse Babbelaars

Lennard ldp at xs4all.nl
Mon Jun 1 11:58:13 BST 2009

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen wrote:

> Er zijn nog heel wat fietsroutes te doen, is
> dat niet een leuk onderwerp voor
> de Zeeuwse babbelaars dag ???

Er zijn er buiten Zeeuws-Vlaanderen nog zoveel te doen, dat nauw overleg
niet eens echt noodzakelijk is, en ik denk dat het vooral afhangt van de
vakantiemappers. Dat mag de pret van een minimeet natuurlijk niet drukken.

> Ik ben ook wel 2 dagen beschikbaar met mijn
> elektrische aangedreven "draaistroom" fiets.

Die dingen zijn best handig op de lange, vlakke stukken met wat zeewind.
Nee, ik heb er geen. :)

--
Lennard