[OSM-talk-nl] Openstreetmap CC-by-SA boek in het Nederlands

Richard Duivenvoorde rdmailings at duif.net
Tue Jun 2 20:19:34 BST 2009

Richard Duivenvoorde wrote:

> Mag ik even gebruik maken van het pluggen van dit (geo)wikiboek voor de
> (aspirant)geo-dudes:
>
> http://nl.wikibooks.org/wiki/Geo-visualisatie
>
> In mijn ogen een erg geslaagd wikiboek!

En voor ik het vergeet, Jochem Topf en Frederik Rahm hebben een jaar of
een/twee geleden een duitstalig boek OSM uitgegeven:

http://www.buecher.de/shop/Fachbuecher/OpenStreetMap/Ramm-Frederik-Topf-Jochen/products_products/detail/prod_id/26053191/vnode/1/lfa/quicksearch-index-1-titel/

Misschien eens overleggen met ze over vertaling/inspiratie? (ik meen
zelfs dat iemand er toendertijd gevraagd heeft een nl vertaling van te
maken...).

Richard