[OSM-talk-nl] Eerste Amsterdamse MappersBabbel ;)

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Tue Jun 2 21:36:19 UTC 2009

Ik heb ondertussen een sectie in de wiki gemaakt, waar je kunt laten
weten of je komt.
Laat wat van je horen, dan weet ik of er animo is.

http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Amsterdam#Eerste_Amsterdamse_MappersBabbel

Bedankt!

martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/