[OSM-talk-nl] Hallo OSM-NL community

Robert Verspuy robert at exa-omicron.nl
Wed Jun 3 12:18:06 UTC 2009

Lennard wrote:
> Ja, dat is de laatste. Functioneel gelijk aan rev 15433 bij osm.org. Wat
> je op jouw plaatje ziet als donkere wegen zijn eigenlijk de eerste laag
> van de wegen: de casing. Hierna zou het midden (core) van de wegen nog
> gerenderd moeten worden, maar die valt bij jou weg.
>
> Ik heb eigenlijk geen idee waarom het ene wel op de kaart komt, en dat
> andere niet. Het komt van dezelfde data(base). Wat zegt je pgsql log?
>
> Je gebruikt ook wel een recente osm2pgsql, neem ik aan?

Ik zie in mijn pg log;
ERROR: column "construction" does not exist

Ik heb op 15 mei de laatste europe.osm ingelezen,
maar ik bedenk me nu, dat dat best gebeurt kan zijn met de osm2pgsql uit
subversion van 31 mei.
En vergeten een 'svn up' te doen.

Ik zal waarschijnlijk de europa.osm opnieuw moeten invoeren, vrees ik ?

Grz,
Robert

--
*Exa-Omicron*