[OSM-talk-nl] Wikipedia / OpenStreetMap

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Wed Jun 3 21:52:46 UTC 2009

Niels,
Te gek. Simpel en heel doeltreffend.
Kan ook vanuit wikipedia worden gebruikt om visueel te maken welke
artikelen nog geen / geen goede georeference hebben. Deze kunnen ze
vervolgens via de OSM API uit de OSM database trekken - of een verdere
integratie OSM-Wikipedia wat betreft georefereren van artikelen - dit
soort applicaties stimuleert het denken daarover enorm lijkt me! Heel
goed.

martijn van exel
http://schaaltreinen.nl/
twitter / skype: mvexel