[OSM-talk-nl] Openfietskaart.nl Beta 2

Lambert Carsten lhc.osm at solcon.nl
Fri Jun 5 18:22:21 UTC 2009

Hoi,

Erg mooi en zeer gewaardeerd.

Een opmerking heb ik desondanks. Op mijn eeepc klapt de legenda uit onder de
zoom balk  waardoor zij op elkaar liggen (zie bijgevoegde verschaalde
screenshot). Dat heeft te maken met de resolutie van het scherm (1024x600).

Het is wel mogelijk om in Firefox uit te zoomen zodat de legenda en de
zoombalk kleiner worden en dientengevolge weer boven elkaar passen zonder
overlap.

Met vriendelijke groeten,

Lambert Carsten