[OSM-talk-nl] yournavigation weer! :)

Lambertus osm at na1400.info
Sun Jun 7 17:58:51 UTC 2009

De server die yournavigation host is de NFS verbinding kwijt met de
server die Gosmore en de database host. Deze verbinding moet door de
server admin opnieuw leven ingeblazen worden...

Bedankt voor de melding. Deze problemen komen helaas op een slecht
moment, ik ben aan het klussen en heb dus nauwelijks tijd voor
computerzaken.