[OSM-talk-nl] relatie bij punt

Rene Dohmen rdohmen+osm-talk-nl at gmail.com
Mon Jun 8 12:49:34 UTC 2009

Hallo!

Ik heb de rotonde nu proberen toe te voegen door het punt (tevens
kruispunt) zelf te taggen zoals hier beschreven:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:junction=roundabout

dus:

junction=roudnabout
highway=tertiary

dat geeft in JOSM een 'waarschuwingsbord'. Ik neem aan dat dat door
'ongepaste' tags komt.
Wat is er fout aan deze manier?

Verder dacht is de Noordervaart in Heibloem te kunnen splitsen
(kruising N275/N279: nu gaat de vaart in OSM onder een recent
aangelegde rotonde door). Dat splitsen lukt me niet. Hoe zou ik dat
moeten aanpakken?

mvg,

rene dohmen