[OSM-talk-nl] GIS data over leefstijlen en woonmilieus

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Tue Jun 9 08:48:21 UTC 2009

Cendris (www.cendris.nl) heeft lifestyle-data per 6PPC, en Acxiom
(www.axciom.nl) heeft ook een dergelijk product.
vziw zit er nog niet zo iets in OSM. Er zijn ook veel gegevens (over
inkomen, koopgedrag, abonnementen, stemgedrag) en modellen voor nodig
om hier een zinnige en betrouwbare indeling voor te maken - ik vermoed
dat dit soort data niet heel snel 'vrij' wordt.

martijn van exel
http://schaaltreinen.nl/
twitter / skype: mvexel
flickr: rhodes