[OSM-talk-nl] Herinnering: vanavond eerste Amsterdamse MappersBabbel

Roeland Douma unix at rullzer.com
Wed Jun 24 21:38:22 UTC 2009

In middels afgelopen (rond 10 uur was het grootste deel weer vertrokken). Maar
ik denk dat we de eerst MappersBabbel tot een succes kunnen verklaren. De
sfeer was erg goed en er werd druk gebabbeld over verscheidene, maar toch
vooral OSM gerelateerde, dingen.

Er zullen de komende dagen ongetwijfeld verscheidene balletjes op gegooid
worden voor ideeen die zijn besproken.

Om even iets te noemen (toch alvast een beetje resultaat):

* Er komt nog geen talk-ams. Er is simpel weg nog niet eens genoeg verkeer op
talk-nl. Wel zullen berichten over Amsterdam getagd worden. In de zin van
"[Amsterdam] TOPIC" om zo een beetje overzicht te houden voor de rest. Dit is
eventueel voor andere gebieden ook aan te raden. Indien het te druk word
kunnen we altijd nog talk-ams oprichten.

De rest laat ik over aan de personen die er beter en langer over na gedacht
hebben.

Groet,
--Roeland