[OSM-talk-nl] Herinnering: vanavond eerste Amsterdamse MappersBabbel

Rejo Zenger osm-talk-nl at subs.krikkit.nl
Thu Jun 25 09:51:30 UTC 2009

++ 25/06/09 11:34 +0200 - Martijn van Exel:
>(evt. kleiner in bebouwde kom) en kleur de grids op basis van de
>kwaliteit van OSM ter plaatse. Hoe meet je dat? Bijvoorbeeld een
>kengetal samengesteld uit het percentage dat nog 'untouched' AND data
>is, het percentage objecten dat is getouched in de laatste

En andere zaken zou je ook nog kunnen laten meewegen: de fouten die door
OpenStreetBug (met lage wegingsfactor), OSM Inspector en Keep Right
(beide met een hogere wegingsfactor) worden gemeld.

En, zoals ik gisteren al noemde, ik zou er wat voor voelen om energie te
steken in die drie (dan vier :)) interfaces.

--
Rejo Zenger . <rejo at zenger.nl> . 0x75FC50F3 . <https://rejo.zenger.nl>
GPG encrypted e-mail prefered.