[OSM-talk-nl] Google Summer of Code 2009 - signFinder.

Milo van der Linden milo at opengeo.nl
Tue Jun 30 11:00:33 BST 2009

Je kan, zeker bij de voorbeeldfoto van Tijs, beter uitgaan van de rechte
hoeken die in het bord herkend worden. De voorbeeldfoto die op de hoek
van een gebouw is geschoten en aan beide zijden een perspectief van een
bord in tegengestelde richting laat zien kan niet door yaw, pitch, roll
worden gecorrigeerd.