[OSM-talk-nl] klein taalfoutje op voorpagina openstreetmap.org

Milo van der Linden milo at opengeo.nl
Tue Jun 30 10:31:27 UTC 2009

Beste Mark,

't koste me even wat moeite om uit te vinden wat je bedoelt. Ik moest
eerst mijn Engelstalige browser Nederlands leren praten ;-)

De fout is terug te vinden in de nl.yml (rails)

http://trac.openstreetmap.org/browser/sites/rails_port/config/locales/nl.yml

Heeft iemand svn schrijf-rechten en de mogelijkheid om de opmerkingen
van Mark te verwerken?