[OSM-talk-nl] Google Summer of Code 2009 - signFinder.

Rob interrubke at gmail.com
Tue Jun 30 10:56:51 UTC 2009

die gegevens komen ook uit onze quadcopter vluchtdata     nick/roll/yaw en
altitude ;)
voor de orientatie zijn er de volgende velden.. helaas kom je de rest van de
info niet kwijt (zover ik kan zien)

GPSImgDirectionRef
Indicates the reference for giving the direction of the image when it is
captured. 'T' denotes true direction and 'M' is
magnetic direction.
Tag = 16 (10.H)
Type = ASCII
Count = 2
Default = 'T'
'T' = True direction
'M' = Magnetic direction
Other = reserved

GPSImgDirection
Indicates the direction of the image when it was captured. The range of
values is from 0.00 to 359.99.
Tag = 17 (11.H)
Type = RATIONAL
Count = 1