[OSM-talk-nl] Heidesessie 100.000+-gemeenten

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Wed Mar 4 14:07:07 GMT 2009

Ha allen,

Ik ben uitgenodigd om een OpenStreetMap-sausje te gieten over de laatste
middag van de aanstaande heidesessie van het verbond 'IMG 100.000 +' met
als thema 'Ambtenaar 2.0'. IMG 100.000+ is een club van
informatiemanagers van de grotere gemeenten (100.000+ inwoners) van
Nederland. De sessie vindt plaats in Nunspeet op 26 en 27 maart.

Ze gaan op de tweede dag van die sessie een eind fietsen met GPSen op
zak en ik ga in een soort workshop laten zien hoe die informatie
vervolgens in OSM kan worden verwerkt.

Om dat inzichtelijk te maken wil ik de verzamelde GPX-tracks
visualiseren bovenop een OSM-ondergrond, iemand een goeie tip hoe dit
mooi en makkelijk te doen?

Groet,
Martijn

--