[OSM-talk-nl] Heidesessie 100.000+-gemeenten

Lambertus osm at na1400.info
Wed Mar 4 14:46:01 UTC 2009

Kosmos kan kaarten renderen en GPX data daarop laten zien. Als je het
gebied alvast op je laptop hebt staan hoef je ook geen internet ter
plekke te hebben.

Maar er zijn vast meer tools die dat waarschijnlijk ook kunnen, bijv.
- Gosmore
- Navit
- Traveling salesman
- Pyroute
etc.

Met een editor als JOSM of Merkaartor kan het ook maar die renderen vast
minder mooi.